Reklamacje

Informujemy o możliwości złożenia reklamacji lub wniesienia skargi w formie elektronicznej:

lub pisemnie na adres:

Maklerzy Ubezpieczeniowi Konsorcjum Sp. z o.o.
ul.Kiełbaśnicza 24
50-110 Wrocław

Odpowiedzi na reklamacje będą wysyłane w ciągu 30 dni od dnia otrzymania na piśmie lub pocztą elektroniczną, a w przypadkach szczególnie skomplikowanych — w ciągu 60 dni, o czym broker poinformuje wraz z wyjaśnieniem przyczyny opóźnienia i wskazaniem okoliczności niezbędnych dla rozpatrzenia sprawy oraz wskazaniem terminu na udzielenie odpowiedzi. Odpowiedź może zostać udzielona e-mailowo - na wniosek składającego reklamację. W przypadku nieuwzględnienia roszczenia roszczący może wystąpić do Rzecznika Finansowego, do właściwego powiatowego rzecznika konsumenta lub wystąpienia z powództwem do sądu powszechnego.

Informujemy o możliwości pozasądowego rozwiązywania sporów. Podmiotem uprawnionym i właściwym do prowadzenia postępowań w sprawach pozasądowego rozwiązywania sporów z konsumentami jest Rzecznik Finansowy (Al. Jerozolimskie 87, 02-001 Warszawa; www.rf.gov.pl).